Dobrý den,
množí se e-maily s tím, že se někomu nedaří obnovit účet přestože zadává správné ID z discgolf.cz, zde je několik odpovědí na často kladené otázky:
- Zjistilo se, že nový web zřejmě nedostal kompletní databázi a několik desítek účtů v ní chybí. Pokud tedy nejde obnovit účet i přesto, že zadáváte správné informace, prosím o založení nového účtu na těchto stránkách a poslání informace na info@idiscgolf.cz o tom, že účet nešel obnovit a přidat nové i původní ID. My je potom v databázi zpětně dopárujeme, aby odpovídalo původní hodnotě.
- Pokud jste se na starém webu registrovali v nedávné době, nemáme nové učty v databázi, protože se kopie dělala před nějakou dobou. V tom případě účet nepůjde obnovit a prosíme o novou registaci a poté (stejně jako u předchozího bodu) o e-mail s případnou žádostí o dopárování ID.
- Pokud jste si účet obnovili, ale nejde se vám přihlásit (ani po vygenerování nového hesla), znamená to, že nemáte potvrzený e-mail. Potvrzovací e-mail by vám měl přijít s registrací, v něm je odkaz, na který když kliknete, tak se vám e-mail potvrdí, potom se můžete přihlásit pomocí posledního hesla. Pokud by to pořád nešlo, napište na info@idiscgolf.cz, potvrdíme ho ručně.
- Pokud se registrujete a je vám méně než 16 let, místo potvrzovacího e-mailu vám přijde žádost o vyplnění formuláře rodiči z důvodů nového zákonu o zpracování osobních údajů. Tento formulář je potřeba vyplnit a my ručně potom účet zprovozníme. Pokud by to do druhého dne nešlo, napište nám e-mail a my to hned prověříme.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás nebojte obrátit.